29 december 2011

Even snel

Zo opa en oma zijn weer naar huis. De 3 weken zijn omgevlogen. Het was erg gezellig en al met al hebben we aardig wat gezien en gedaan. Het wordt dan ook nog een aardige klus daarvan een foto-overzicht  te maken. Gezamenlijk hebben mijn ouders nl. zo'n 2500 (!!) foto's gemaakt. Tja, dat kost even tijd om daar doorheen te gaan. Niet alle foto's zijn geschikt voor publicatie, we passen natuurlijk wel censuur toe :-). Ook het feit dat Slide.com, waar ik normaliter mijn foto's publiceer, ermee stopt zorgt er voor dat ik ff er goed voor gaan zitten om uit te zoeken waar en hoe ik nu de foto's ga onderbrengen. Dit blog is leuk voor een enkele foto maar niet handig om veel foto's te laten zien.

Maar dat alles laat nog even op zich wachten want eerst gaan we morgen nog even een lang weekend weg. Rob, Michou en ik (Mats vermaakt zich nog steeds in Dubai) gaan Oud & Nieuw aan de kust vieren. We hebben voor 3 nachten/4 dagen een kamer geboekt in Rayong in het Tamnanpar Resort. Gezellig, we kijken er echt naar uit. Vooral Michou want dit is een van de weinige 'vakanties' die ze nog met ons gezamenlijk heeft. Wellicht kan er nog door haar en Rob gedoken worden... we zullen zien. We gaan in elk geval een dagje naar het eiland Ko Samet.

Dus bij deze iedereen alvast een gezellig uiteinde gewenst, voor ons geen oliebollen dit jaar maar hopelijk zien we wel wat mooi vuurwerk. Stay safe!

Wij wensen iedereen een geweldig en vooral gezond 2012!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja weer heelhuids thuisgekomen en bijgeslapen, na een lange nacht.....vlucht. Sally & Rob enorm bedankt voor jullie grote gastvrijheid, we hebben die 3 weken enorm genoten en vonden het een feest om daar bij jullie thuis te zijn. Nogmaals zeer bedankt voor al de gedane inspanningen om het ons naar de zin te maken en nogmaals erg bedankt voor al jullie hartelijke gastvrijheid. We kijken er met veel plezier op terug...(Jullie ook hopen we..hahahaha).Veel plezier aan de kust met elkaar, en een goed Oud- en Nieuwjaar... Groet en Kus van Margreet

Natascha en Pepijn zei

Ik heb vorig jaar een slideshow gemaakt met Photobucket, dat werkt ook redelijk goed.

Anoniem zei

Fijne dagen gewenst aand de kust, vast beter weer dan hier. Goede jaarwisseling (wij inderdaad met oliebollen en appelflappen) in Kijkduin, Mooi uitzicht op he vuurwerk en ik slaap in Atlantic Hotel, Kan ik uitrusten want dat wordt de hele avond foto's kijken.
Ciao Nanny

Anoniem zei

Geniet van jullie jaarwisseling in de zon en zee.
Liefs, Plien

Petra zei

Ook ik gebruik Photobucket. Een heel fijne vakantie gewenst en een gelukkig en gezond 2012!!

Willemijn zei

Heel goed nieuwjaar!!!

Nicky zei

Gelukkig Nieuwjaar! En geniet lekker van jullie uitstapje.

Sisely.nl zei

Gelukkig nieuw jaar, geniet van jullie daagjes weg zijn.

Margreet zei

Te laat (niet thuis geweest), maar alsnog: gelukkig 2012 toegewenst. Hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Ik zou dolgraag eens rondkijken in thailand.