22 januari 2020

Hallo 2020

Jaaa daar ben ik weer. Na ruim 4 weken verblijf in Europa sinds eergisteren terug in Sao Paulo. Gezellig bij manlief die al een weekje eerder terug gevlogen was. Iemand moet tenslotte het uitgegeven geld weer gaan verdienen ;-). Gisteren kwam ook Dinkel thuis dus ons gezinnetje is weer compleet. Mevrouw ligt nog steeds voor dood op de bank, die moet echt bijkomen van haar actieve hondenvakantie.
Ook wij zijn behoorlijk sportief bezig geweest en hebben optimaal gebruik gemaakt van alle tijd met familie en vrienden. Ik ben online niet veel aanwezig geweest maar heb des te meer quality time met dierbaren doorgebracht. Wij hebben echt een geweldige tijd gehad. Vooral met kerst hebben familie en vrienden flink uitgepakt en stond er bij iedereen een overdadig feestmaal voor ons klaar. En het was enorm gezellig om daarna met ons eigen gezinnetje in een camper samen erop uit te trekken. Een reis met vele hoogtepunten. Via Duitsland, Tsjechië en Praag (wat een geweldige stad!) naar Slowakije (zeer aangenaam verrast door dit mooie land), via Oostenrijk (o.a. Gerlos) weer terug naar Nederland. Rob moest toen alweer terug naar 'huis' maar ik had nog een week vol afspraken staan. En wat heerlijk om dan even terug in onze woning te zijn, voelt nog steeds als thuis.

Zoals gebruikelijk moet ik nog alle gemaakte foto's sorteren dus een uitgebreid reisverslag volgt zodra ik hier wat meer tijd voor heb. Eerst maar eens de (vakantie)was wegwerken, huis poetsen ( wat een stof en bagger komt er toch binnen en dat terwijl er 3 weken geen hond in huis was -letterlijk en figuurlijk haha-),  boodschappen doen en wat administratie wegwerken.


In elk geval is 2020 voor ons heel goed begonnen en ik wens dan ook mijn blogvrienden en lezers een geweldig, liefdevol en vooral gezond en gelukkig nieuw jaar.

Tot gauw!

3 opmerkingen:

Wim zei

Jij ook nog de beste wensen. Dat het maar weer een leuk blogleesjaar mag worden met sappige avonturen. Fijn dat jullie het goed gehad hebben in Europa. En Dinkel heeft dus ook genoten. Sterkte met je was en huis. Enne...wanneer komt je laatste boek uit ?

Sally zei

@ Wim: het (proefdruk) boek heb ik nu mee terug naar Brazilië genomen. Komende tijd alles nogmaals goed doorlezen, fouten eruit halen en aanpassen en dan kan het def. gedrukt en gepubliceerd worden. Ik houd je op de hoogte wanneer het besteld kan worden. 1 februari wil ik het toch wel af hebben ;-) Bedankt voor je interesse erin.

Nicky zei

Welkom thuis! Wat een leuke foto van jullie! En oh ja.... de beste wensen voor het nieuwe jaar nog.