11 januari 2013

Goede voornemen

Een van mijn goede voornemens is om toch meer te bloggen. Ik kreeg al vaker een reactie dat het zo jammer is dat de frequentie van verhalen de laatste tijd zo afnam. Beetje een writersblock?
Ook had ik na het debacle van de migratie bij Weblog.nl het gevoel dat mijn kindje een langzame dood was gestorven. De nieuwe site opzet voelde niet meer als mijn eigen pagina en ik had verder het idee dat niemand meer zo zat te wachten op 'veel van hetzelfde' maar dan uit een ander werelddeel.

Ik begon het bloggen ooit als communicatiemiddel met het thuisfront en die weten inmiddels dat het goed met ons gaat. Reacties op postings bleven uit en met de komst van Facebook werd de animo om te bloggen dus minder.
Maar nu ik mijn eerste blog postings uit onze Brazilietijd in boekvorm heb gegoten herleven oude tijden weer. Ik zie ik hoe leuk het is om die verhalen terug te lezen. Je vergeet alles zo gauw en als ik dan die foto's erbij zie...... Super. Het is toch een soort van dagboek en als er dan ook positief op gereageerd wordt blijkt dat jullie het toch graag lezen :-).

Dus hartstikke bedankt voor alle leuke reacties op dit blog en via Facebook.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja doorgaan hoor, want je moeder heeft geen face-book, en wil ook wel -snel- op de hoogte gehouden worden. Groet van Margreet

Marie zei

absoluut doorgaan Sally, het is echt heel leuk om over je dagelijkse avonturen en je leven met je gezin te lezen. Dank!

Kristel Holsbeek zei

blijven doorgaan hoor!! altijd tof om de verhalen te lezen!!