20 april 2013

Ode aan de expat mom

Via een vriendin op facebook kwam ik onderstaande link tegen. En ook al heb ik het op mijn FB pagina geplaatst ik kan het niet nalaten ook hier op dit blog nog even de aandacht te vestigen op het feit hoe belangrijk ik als 'expat' moeder wel niet ben voor ons gezin /^0^\.

Het artikel is in het Engels maar ik denk dat jullie de strekking wel begrijpen.
En zoals ik al op facebook schreef: 

"Ik wist niet hoe belangrijk ik ooit zou zijn (ben) toen ik ruim 10 jaar geleden aan ons buitenlands avontuur in Brazilie begon en via Dubai nu in Bangkok woon.
 'Being an expat mon.... loving every minute of it'!

Hier het artikel : http://www.unspecial.org/2013/03/expatmothers/

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Oja, en Dinkel is vandaag jarig.
2 jaar is onze grote meid alweer.
 
Happy bark day!
Woof woof

8 opmerkingen:

Tony en Sandra Moes zei

Ook voor mij was het wel even een 'Aha!' momentje, leuk!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de hond Dinkel, dat hij maar erg groot mag worden en dat je (jullie) er veel wandel- plezier aan mag (mogen) beleven, Hiep Hoi voor deze flinke meid.
Groeten van Margreet

Anoniem zei

Je hebt het goed gedaan hoor Sal als Expat Mother, mijn complimenten en ja, je bent dan ook echt een hele spin binnen jullie gezin, want alles gaat door je hoofd en handen heen. Een kleine Manager......Ga zo door....
Kus van Margreet

Margreet zei

Herken er veel in ook al ben ik geen echte expat mom.
Happy birthday, dinkel!

Anoniem zei

Nou je doet het ook erg goed zo in den vreemde, iedere keer weer wennen in een ander land met een andere cultuur en dan een man die altijd onderweg is, dan moet je ook veel alleen opknappen en dat gaat je goed af. En nog even dan is het je laatste koninginneverjaardag. Wordt er daar nog iets georganiseerd? groeten Nan

sisely.nl zei

Beter laat dan nooit nog gefeliciteerd met de verjaardag van Dinkel.

Marie zei

Dinkel, gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Laat je maar heerlijk verwennen! Sally, dank voor de link 'expat mommy', leuk om te lezen! Fijn weekend!

Nicky zei

Petje af, Sally. Ik vind het knap. Ik krijg al heimwee als ik op vakantie ga. En gefeliciteerd met Dinkel!