1 november 2018

Ff snel

Zo ik ben gauw achter de computer gekropen om even een kort berichtje te typen.
Dinkel is zojuist opgehaald om weer te gaan logeren bij haar honden pension en ze kon niet wachten om bij hun in de auto te springen. Je zou haast denken dat ze het daar gezelliger vindt dan bij ons ;-).  Maar heerlijk voor haar om weer uitgebreid te kunnen spelen met alle andere viervoeters.  Het is daar volle bak begreep ik. Ze kan daar weer even helemaal hond zijn want de afgelopen dagen hebben mevrouw en ik de deur weer plat gelopen bij de dierenarts. Maar daarover meer in een volgend blogje.

Over een klein uurtje komt mijn wederhelft al thuis en begint voor ons  een lang weekend. Vrijdag is Dia de Finados (All Saint's day of day of the death) en is iedereen vrij in Brazilië. Wij hebben besloten om deze dagen naar Curitiba te gaan. Even terug naar waar het expat avontuur voor ons zo'n 15 jaar gelden begon. Het hele weekend hebben we vol gepland. Ik heb er zin in!

Alvast fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

Wim zei

Fijn weer een weekend uit, je hebt gelijk, waarom niet. Wel benieuwd wat er nu met Dinkel aan de hand geweest is, maar als ze enthousiast meegegaan is en jij met een goed gevoel op reis gaat moet dat dus allemaal goed afgelopen zijn. Geniet de komende dagen van dit wel wat vreemde feest....

Nicky zei

Dat lijkt me leuk. Even terug naar waar het begon. Wat hebben jullie een hoop gezien en beleefd sindsdien. Fijn weekend!