19 februari 2012

Sleepover

Zo het bezoek is weer weg en we hebben even stilte voor de storm. Dan staan de volgende gasten weer voor de deur, want eind volgende week komt nicht Sanne met haar handige Harrie hier op bezoek.  En we kregen ook bericht dat begin juni onze oude buurtjes uit Ede naar Thailand komen dus de zaken lopen goed in 'Casa Kemper' -_-.
Ik had zowaar de afgelopen week een paar dagen het rijk helemaal alleen omdat Mats met school aan 't mountainbiken was (Global Citiciens Week a.k.a. week without walls), Michou op haar universiteit & kamertje bivakeerde en Rob voor z'n werk in Bangladesh zat.
Dus alleen moi en het beestenspul waren thuis. Ook wel eens lekker. Ik moest helaas nog wel vroeg op want Dinkel's ingebouwde wekker gaf niet aan dat we nu dus eens lekker konden uitslapen.

Inmiddels is het hele zootje weer thuis en draait de wasmachine overuren. Ook hebben we een sleepover. Voor Dinkel deze keer. Labrador Pum van Nederlandse kennissen had voor dit weekend een logeeradresje nodig. Pffff ik geloof dat ik liever een paar tieners te logeren heb. Die slopen je huis minder -_-. Wat een energie hebben die beesten. Ongelofelijk, je zou toch verwachten dat ze wel eens een keertje moe zouden worden. Volgens mij gaan ze door totdat er eentje dood neervalt. En 't zijn ook net kleine kinderen. Elk speeltje wordt van elkaar afgepakt, dingen waar Dinkel nooit meer speelt worden nu opeens bewaakt alsof het de kroonjuwelen zijn en ze zijn nu al uren samen in de weer met een lege waterfles. De katten zitten op onze slaapkamer en houden angstvallig de deur in de gaten en Rob is de drukte ontvlucht en is gaan fietsen. Afijn, vanavond zullen we allemaal heerlijk rustig slapen. Ik denk dat Dinkel geen woof meer kan zeggen.

Morgen weer een nieuwe school/werkweek. Ook ik begin de week creatief want ik ga met een paar vriendinnen een Thaise kookles volgen. Met een busje naar de stad, dan eerst naar de markt om verse ingredienten te kopen en dan in de keuken ons menuutje bereiden. Ik ben benieuwd.

10 opmerkingen:

Kristel Holsbeek zei

Wow super jou agenda staat ook nooit leeg hé;-)

Marie zei

Thaise kookles! Jammie! Mag ik een keertje komen eten? Heerlijk! Wat leuk dat er weer van allerlei bezoek gepland staat, gezellig! Heb jij trouwens iets meegekregen van die aanslagen in Bangkok onlangs?

Anoniem zei

En jij was bang dat je niets te doen zou hebben daar in Thailand...toch? Zou die koekjes van jou wel eens willen proeven, hahaha...Maar erg leuk hoor zo met elkaar wat te maken en gezellig ook dat jullie weer in Juni bezoek krijgen en nu van de vroegere buren uit Ede.
Veel bakplezier alvast toegewenst.
Groet van Margreet

Petra zei

Ha ha, dat hondenverhaal! Herkenbaar, dat hadden wij ook toen Diego kwam logeren. Veel plezier de komende tijd.

Sanne zei

Wat leuk die kookles! Dus jij gaat volgende week voor ons koken begrijp ik :P

Tot snel, we hebben er zin in!

Anoniem zei

Klinkt allemaal goed! Je wordt nog een keukenprinses.
Veel plezier volgende week met Sanne en Rob.
Liefs,Plien

Nicky zei

Geweldig, die honden! Het is afzien natuurlijk maar ook wel heerlijk om te zien!

En wat een drukte altijd bij jullie. Moet inderdaad heerlijk geweest zijn om even alleen te zijn (niet te lang!)

Sisely.nl zei

En zo blijf je bezig.Geniet maar van je bezoek, en suc6 ermee met je kookles.

Margreet zei

O kan me er wel wat bij voorstellen bij die honden! Wat een energie!
Die Thaise kookles klinkt prima, ik ben dol op thais!

Handige Harrie zei

Nogmaals bedankt voor de geweldige week!
Alleen wat die kooklessen betreft...
We maken gauw een fotoboek, dan komt'ie jullie kant op per express-tuktuk!
Hopelijk vind je hem dan voordat Dinkel dat doet (-;