5 maart 2012

bezoek, op vakantie tijdens vakantie

En hotel Kemper zat weer vol afgelopen week. Nichtje Sanne en haar Handige Harrie kwamen naar Bangkok.

Vrijdags hielpen Mats en ik op school bij de Job & Maria charity fun run (een jaarlijkse sponsorloop ter nagedachtenis van de Nederlandse tweeling Job en Maria die in 2004 tijdens de Tsunami helaas het leven lieten en waarvan de ouders nu een 6-tal minderbedeelde Thaise kinderen steunen in hun schoolopleiding) en bakte ik ook tussendoor nog 2 appeltaarten voor de International Food Fair. Geloof zowaar dat ze nog te eten waren ook.

Zaterdag was het dan tijd om naar de luchthaven te rijden om ons bezoek op te halen. Wat gezellig om ze weer te zien. Vooral de inhoud van hun koffer was een steling voor mijn oog .... mijn voorraadkast is weer aangevuld. 's Avonds hebben we lekker gegeten bij River Tree House.

Rob moest de dag erna helaas naar Dubai, de kids naar school/universiteit, dus we hebben vooral met ons drieetjes Bangkok e.o. onveilig gemaakt. Naast de geeikte culturele bezienswaardigheden bezochten z(w)e ook de floating market Damnoen Saduak en gingen Sanne en haar hubbie nog fietsen. Ook boekten we nog even 2 nachten een sjiek hotelletje aan het strand in Rayong vanwaar we 1 dagje naar het eilandje Ko Samet gingen.

Heerlijk relaxen met ontbijt op het strand, wat een uitzicht. Even op vakantie tijdens vakantie.




 De laatste dag haalden we Robbie van het vliegveld en gingen we nog even stappen.Het werd een latertje.

En aangezien Sanne en haar handige Harrie iedere dag een blog bijhielden van de vakantie en deze onderhoudend en geestig beschrijft wat zij hier beleefd hebben ga ik me niet wagen aan een eigen verhaal -_- Dus verwijs ik gewoon haar hun website (klik op de link) voor het hele verslag.

Bekijk ook vooral de prachtige foto's van Handige Harrie (die trouwens ook gewoon Rob heet) bovenin hun weblogbalk.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Gedaan hoor, log en foto's bekeken,
erg leuk allemaal, zo te zien en te horen hebben ze enorm genoten volgens mij.
Fijn voor je nu dat, de rust is weergekeerd.
Groet van Margreet

Sanne zei

Twas top! Daarnet heb ik de laatste dag ook online gezet. Morgen nog even de foto's bijwerken, maar nu ga ik m'n jetlag wegslapen :)

Petra zei

Wat ziet het er allemaal heerlijk tropisch uit! Iedereen ook heel happy. Volgens mij is het goed toeven in huize Kemper!

Nicky zei

Soms ben ik gewoon een beetje jaloers...

Anoniem zei

Mooie foto,s,word jaloers als ik dat zie.
gr Roos

Margreet zei

Oh wat ziet dat er heerlijk uit, altijd zo leuk he, om bezoek te krijgen. Ik ga vast nog een keer naar Thailand!
Geniet weer van je rust en de NLse drop en hagelslag!

Margreet zei

Oh wat ziet dat er heerlijk uit, altijd zo leuk he, om bezoek te krijgen. Ik ga vast nog een keer naar Thailand!
Geniet weer van je rust en de NLse drop en hagelslag!

Willemijn zei

Wow! Dat ziet er schitterend uit!!!

Sisely.nl zei

Dus Hotel kemper heeft weer goede zaken gedaan, even erop uit met bezoek genieten gewoon. Mooie foto's zeg, zo zie ik ook iets vanuit Thailand.Groetjes