13 juli 2022

Dag lieve Dinkel

Och brave meid. Wat was je toch een lieverd. Met pijn in ons hart hebben we je gisteren laten gaan. Na 11 jaar was je lijf op. Mijn allertrouwste vriendin. Als iedereen de deur uit was, naar school, werk of op reis bleven wij tweetjes achter. Hield je mij gezelschap. Je was, letterlijk en figuurlijk, een wereldhond. Vol energie, dol op mensen en een echte clown. Samen verkenden wij elk nieuw land. Zo wandelden wij in Bangkok, speelden op ‘t strand van Kijkduin en liepen in de drukke straten van São Paulo. Mijn bodyguard 😍. En hier in Portugal genoot je van je oude dag, vaak duttend in het zonnetje in de tuin. Met je feline vriendjes Baileys & Cream sliep je stiekem op ons bed of op de bank. Wat je niet mocht. Maar daar had jij maling aan. Je had sowieso bananen in je oren. Een echte boxer eigenschap. Oostindisch doof zijn. Je was altijd in voor een spelletje en dol op een tennisbal. Voor je hondenbroertjes Ollie en Seb was je hun oude, wijze, grote zus. De matriarch, waarvoor respect getoond werd. En boven alles zo’n enorme knuffelkont.

Wat gaan wij je ongelofelijk missen. Je was zo geliefd. Bedankt voor de geweldige tijd samen.

Dinkel

 ❤️ 20-4-2011 / 11-7-2022 🖤

5 opmerkingen:

wim zei

Ach, wat een triest bericht. FF helemaal in shock van. Ja, ze was oud maar toch ineens snel gegaan. Heb net ff teruggelezen toen jullie haar kregen. Dit zal heel veel pijn nog blijven doen de komende tijd, maar samen komen jullie er wel weer overheen. Ze heeft een heel mooi leven gehad, wat ook nog geheel beschreven is door jou. Maar verdriet is groot, weet dat ook van toen mijn Bedlington terrier na 18 jaar overleed. Je bent je vriend en maatje kwijt. Heel veel sterkte met dit verlies. Ik denk aan jullie en leef zo mee.

Nicky zei

Och, Sally. Ik zag het al op Facebook. Wat enorm verdrietig nieuws. Ik hoop dat het jullie een beetje troost geeft dat ze het echt heel erg fijn gehad heeft bij jullie. Maar toch, het doet echt pijn om je maatje te moeten laten gaan. Heel veel sterkte met het gemis.

Anoniem zei

Zo ontzettend verdrietig, sterkte lieve nicht 😘😘

Anoniem zei

Liefs Manouche

willemijn zei

Wat ontzettend triest!! Heel veel sterkte met het gemis!!